Згідно з опитуванням населення України у віці від 16 років, що проводилося компанією CBR, мережа «Благо» є лідером за рівнем знання торгової марки серед ломбардів України.
Як свідчать результати дослідження, практично кожен шостий українець (16,6% опитуваних) знає і може легко згадати ТМ «Благо» без будь-яких підказок. З підсказкою мережу «Благо» назвали 45,9% респондентів.
Як установу, що надає кредит без застави, «Благо» називають 10,7% українців.
Згідно з даними дослідження, в Україні лише кожен двадцятий опитаний (5,4%) готовий брати кредити на карту, тоді як готівкою кожен шостий (14,7%).
Крім того, за даними опитування, майже половина (47,3%) опитаних українців знають, що у ломбардах можна оцінити та продати майно, взяти кредит під заставу майна та купити товари.
Дослідження проводила компанія CBR.