0 800 30 30 32 Усі способи зв'язку
Звернення споживачів, повідомлення споживачів та інших осіб про належність споживача до захищеної категорії приймаються:
Гаряча лінія 0 800 30 30 32
Щодня пн-пт 8:00-21:00
сб-нд 8:00-20:00
дзвінок безкоштовний
FAQ
ua
ru

Клієнти «Благо» можуть здійснювати дистанційні оплати за беззаставними кредитами через термінали ПриватБанку або через особистий кабінет Приват24.

На сьогодні ПриватБанк пропонує понад 20 000 точок для здійснення дистанційних оплат, а сервіс Приват24 дає можливість сплачувати позику не виходячи з дому, що суттєво економить час клієнтів.

Оплати в особистому кабінеті Приват24 здійснюються в розділі «Мої платежі». Щоб здійснити платіж, потрібно увести назву компанії: «Благо (кредити без застави)» і вказати номер вашого договору, потім обрати суму платежу, додати платіж в корзину і підтвердити оплату.

Погашення через термінал ПриватБанку можливі після авторизації в терміналі за допомогою пластикової карти, мобільного телефону чи QR-коду. Потім вам необхідно виконати пошук компанії, увівши текст «Благо (кредити без застави)» або код ЄДРПОУ компанії. Далі потрібно вказати номер договору «Благо», відредактувати за необхідності розмір платежу і сплатити картою чи готівкою.

Під час оплати беззаставного кредиту через сервіси ПриватБанку комісія з клієнта не стягується.

Детальну інформацію стосовно оплат через сервіси ПриватБанку можна отримати на гарячій лінії «Благо» за номером 0 800 30 30 32 (дзвінки безкоштовні на території України).