0 800 30 30 32 Усі способи зв'язку
Звернення споживачів, повідомлення споживачів та інших осіб про належність споживача до захищеної категорії приймаються:
Гаряча лінія 0 800 30 30 32
Щодня пн-пт 8:00-21:00
сб-нд 8:00-20:00
дзвінок безкоштовний
FAQ
ua
ru

З 5 березня в мережі «Благо» діє оновлена програма лояльності «Десерт». Відтепер її учасники будуть отримувати бонуси також і за покупку товарів у «Благо»: за кожну сплачену гривню - від 0,01 до 0,05 бонусів. Це еквівалентно поверненню від 1% до 5% коштів, витрачених на покупки.

Відповідно, накопиченими на рахунку бонусами відтепер можна не тільки погасити відсотки за користування кредитом, але й частково оплатити суму покупки під час придбання товарів у «Благо».

«Дане нововведення буде дуже затребуване серед клієнтів-покупців, які часто здійснюють придбання в мережі. Завдяки оновленням в програмі лояльності клієнти «Благо» зможуть зекономити ще більше – відтепер кожна наступна покупка буде ще дешевшою! – розповідає директор з маркетингу «Благо» Віталій Соловйов. – Оскільки «Благо» для багатьох наших клієнтів є тим майданчиком, де вони здійснюють обдумані, практичні покупки, ми розширили рамки програми лояльності «Десерт», надавши клієнтам можливість накопичувати бонуси при покупках у «Благо», а також витрачати їх, купуючи товари у нашій мережі».

Конвертація бонусів у гривні при покупці в межах програми лояльності буде здійснюватися із розрахунку 1:1. Мінімальний розмір суми, яку клієнт повинен буде сплатити грошовими коштами, буде залежати від обраного товару. Витрачати ж бонуси можна без обмеження.

Програму лояльності «Десерт» було запущено в 2012 році. На даний момент її учасниками є понад 600 000 клієнтів «Благо».