В результаті телефонного опитування клієнтів мережі ломбардів Благо , був визначений показник NPS* (індекс лояльності) , який склав 82 %.
Метою даного опитування було виявлення рівня задоволеності якістю обслуговування на відділеннях мережі . У процесі спілкування , була отримана зворотній зв'язок від клієнтів на предмет поліпшення і вдосконалення процесу видачі кредитів під заставу.
За словами директора з маркетингу ТМ «Ломбард Благо» Віталія Соловйова « Подібні опитування вже стали невід'ємною частиною нашої роботи. Ми прагнемо максимально враховувати інтереси та думку наших клієнтів , залучати їх до процесу створення кредитних продуктів » .
Цінність коментарів постійних клієнтів ми підтверджуємо не тільки інноваціями на відділеннях , але й реальним винагородою : наприклад , за участь в поточному опитуванні кожен клієнт отримав 1000 преміальних бонусів на картку учасника програми лояльності Десерт .
У найближчих планах - регулярні фокус групи за участю постійних клієнтів , завдяки яким ми хочемо вивести сервісний процес на новий рівень для ринку заставного кредитування .*Індекс лояльності NPS (англ. Net Promoter Score) - індекс визначення прихильності споживачів товару або компанії (індекс готовності рекомендувати), використовується, для оцінки готовності до повторних покупок. (Вікіпедія)