0 800 30 30 32 Усі способи зв'язку
Звернення споживачів, повідомлення споживачів та інших осіб про належність споживача до захищеної категорії приймаються:
Гаряча лінія 0 800 30 30 32
Щодня пн-пт 8:00-21:00
сб-нд 8:00-20:00
дзвінок безкоштовний
FAQ
ua
ru

За даними аналітиків відділу розвитку клієнтського сервісу «Благо», 34,5 % клієнтів, що звертаються на гарячу лінію компанії з будь-якими рекламаціями, отримують відповідь протягом однієї доби.

«Ця цифра свідчить про високу швидкість обробки операторами контакт-центру інформації, що надійшла від клієнта, і оперативне надання офіційної відповіді від компанії – на кожне третє звернення відповідь надається протягом 24 годин, - розповідає директор з маркетингу «Благо» Віталій Соловйов. – Адже компанія також зацікавлена в оперативному вирішенні ситуації, яка викликала невдоволення клієнта, щоб зберегти його довіру».