0 (800) 30-30-32 Усі способи зв'язку
Звернення споживачів, повідомлення споживачів та інших осіб про належність споживача до захищеної категорії приймаються:
Гаряча лінія 0 (800) 30-30-32
Щодня пн-пт 8:00-21:00
сб-нд 8:00-20:00
дзвінок безкоштовний
FAQ
ua
ru

Сучасні українські ломбарди все частіше починають працювати за класичною західною моделлю пауншопу. Про це в ефірі шоу «Доброго ранку, країно!» на каналі «UA: Перший» заявив директор з маркетингу мережі ломбардів «Благо» Віталій Соловйов.

«Це місце, де людина, у якої є непотрібні речі, що захаращують дім в якійсь мірі (моделі телефонів, котрі змінюються, ноутбуки, побутова техніка) приходить і протягом десяти хвилин «переводить в гроші», а не чекає покупця через інтернет», - відмітив Соловйов.

При цьому, за його словами, через деякий час вже на цю техніку знаходиться покупець, що говорить про практичність людей: «Приходить людина, котра не хоче витрачатися на нове, і купує працююче».

Українські ломбарди і мікрофінансові організації трансформуються, як і всі роздрібні бізнеси, що працюють напряму з клієнтом. За словами Віталія Соловйова, в них клієнтів очікує гарно підготовлений персонал, відмінні програмні системи, у тому числі ті, що працюють зі штучним інтелектом. Ломбарди постійно вдосконалюють методики оцінки. «Якщо ми говоримо про дорогоцінні метали, це додаткові хімічні реактиви, а також швидкість завдяки програмному забезпеченню», - підкреслив Віталій.

Сьогодні ломбарди – це серйозні фінансові установи, де клієнтам забезпечено максимальний комфорт. При цьому, окрім якісних візуальних трансформацій, зміни торкаються об’єму і асортименту послуг – ломбарди постійно їх розширюють, реагуючи на попит. «Зокрема, наша мережа відкрила напрям беззаставного кредитування, зареєструвавши у регулятора додаткову юрособу, яка видає беззаставні кредити, що значно розширило можливості і для людини, і для ломбарду», - підсумував Віталій.