У переважній більшості учасники ринку ломбардного кредитування провадять свою діяльність за рахунок власного капіталу. Як пише видання «Бізнес», процес отримання ліцензії на право кредитування населення за рахунок залучених коштів є зарегульованим і складним.
Така процедура вимагає від ломбарду відповідності низці вимог, виконати які вдається переважно великим мережевим гравцям. Вони, прагнучи розвитку і збереження конкурентних переваг, отримують додаткову ліцензію регулятора і видають кредити за рахунок залучених коштів. «Кредиторами в такому випадку є юридичні особи, партнери, банки і т.д.», - пояснює в коментарі виданню Віталій Соловйов, директор з маркетингу «Благо».
Як і будь-які інші комерційні організації, банки зацікавлені у фінансуванні ломбардів, проте до реальних кредитних угод між банками і ломбардами справа доходить нечасто через відсутність у останніх великої кількості ліквідного заставного майна.
За словами Віталія Соловйова, «питання обігових коштів - одне з ключових у плануванні ломбардного бізнесу, стабільності і стійкості установ». «Особливо це актуально зараз, коли волатильність валютного і сировинного ринків здатна змінювати оціночну вартість майна на 20-50% за квартал або навіть за місяць», - підсумовує експерт.