0 (800) 30-30-32 Усі способи зв'язку
Звернення споживачів, повідомлення споживачів та інших осіб про належність споживача до захищеної категорії приймаються:
Гаряча лінія 0 (800) 30-30-32
Щодня пн-пт 8:00-21:00
сб-нд 8:00-20:00
дзвінок безкоштовний
FAQ
ua
ru

Сьогодні маркетинг оповитий сотнями, якщо не тисячами міфів. Деякі з них, на кшталт «День святого Патріка – вигадали маркетологи» не витримують жодної критики, проте, є і досить реальні міфи та хитрощі, на які йдуть маркетологи задля досягнення своїх цілей.

Про один з най поширеніших прийомів і піде мова у цій статті, а саме про залучення популярних людей до рекламних компаній тих, чи інших продуктів.

Сам по собі цей хід не новий, згадати хоча б рекламу піци Pizza Hut, де у головній ролі зіграв не хтось, а колишній президент СРСР Михайло Горбачов за яку, до слова, пану Горбачову заплатили $1 000 000.

У сучасних реаліях залучення celebrity стало мало не must have для українських брендів. Але яку ціль мають на меті компанії запрошуючи зірок у рекламні ролики? Мало не хрестоматійним визначенням цих дій є наступне: залучуючи відомих людей, зірок або лідерів думок, виробники товару або надавачі послуг наймаються скористатись лояльною до зірки аудиторією з метою продажу своїх товарів чи послуг.

Іншими словами: запрошуючи зірку у рекламний ролик бренди намагаються скористатись популярністю зірки для того, щоб продати свої товари фанатам тої самої зірки.

Але постає питання – чи дієвий цей інструмент маркетингу? Виміряти ефективність залучення відомих представників суспільства до рекламних компаній фактично неможливо, адже це ні що інше ніж маніпулятивний інструмент.

Довіряти чи ні такій рекламі – вирішувати кожному окремо, ми лише констатуємо, що кожний рекламний ролик з відомими особами носить характер маніпуляції за рахунок популярності конкретної персоналії. Варто також відзначити, що зірки не несуть відповідальність за якість товарів та умови послуг які вони рекламують.