0 (800) 30-30-32 Усі способи зв'язку
Звернення споживачів, повідомлення споживачів та інших осіб про належність споживача до захищеної категорії приймаються:
Гаряча лінія 0 (800) 30-30-32
Щодня пн-пт 8:00-21:00
сб-нд 8:00-20:00
дзвінок безкоштовний
FAQ
ua
ru

Контакт- центр всеукраїнської мережі ломбардів БЛАГО розширив арсенал наданих послуг і робить взаємодію для клієнтів ще більш зручним , а інформацію доступною. Тепер в телефонному режимі оператори можуть надати наступні оперативні дані:

За кредитними договорами :

• Дата оформлення договору

• Відділення , в якому був оформлений договір

• Статус договору ( діючий , погашений , знятий з зберігання)

• За яким тарифом оформлений договір

• Термін кредиту

• Дати закінчення терміну кредитування і контрольного терміну зберігання

• Заставні вироби за договором і їх характеристики (вага , проба , оціночна вартість і т.д.)

• Сума кредиту

• Процентна ставка по кредиту , страховці , розмір пені при простроченні

• Нараховані за договором сума відсотків і страховки за термін користування кредитом ( без урахування прострочення)

• У випадку, якщо договір вже погашений , інформація про дату погашення та сумі оплаченої заборгованості .

За програмою лояльності « Десерт » :

• Дата вступу в ПЛ « Десерт »

• Діючий рівень лояльності клієнта

• Залишок бонусів на рахунку клієнта

Необхідно відзначити , що дана інформація надається тільки клієнтам , які вже мають кредитну історію в Благо.