0 (800) 30-30-32 Усі способи зв'язку
Звернення споживачів, повідомлення споживачів та інших осіб про належність споживача до захищеної категорії приймаються:
Гаряча лінія 0 (800) 30-30-32
Щодня пн-пт 8:00-21:00
сб-нд 8:00-20:00
дзвінок безкоштовний
FAQ
ua
ru

В результаті телефонного опитування клієнтів мережі ломбардів Благо , був визначений показник NPS* (індекс лояльності) , який склав 82 %.

Метою даного опитування було виявлення рівня задоволеності якістю обслуговування на відділеннях мережі . У процесі спілкування , була отримана зворотній зв'язок від клієнтів на предмет поліпшення і вдосконалення процесу видачі кредитів під заставу.

За словами директора з маркетингу ТМ «Ломбард Благо» Віталія Соловйова « Подібні опитування вже стали невід'ємною частиною нашої роботи. Ми прагнемо максимально враховувати інтереси та думку наших клієнтів , залучати їх до процесу створення кредитних продуктів » .

Цінність коментарів постійних клієнтів ми підтверджуємо не тільки інноваціями на відділеннях , але й реальним винагородою : наприклад , за участь в поточному опитуванні кожен клієнт отримав 1000 преміальних бонусів на картку учасника програми лояльності Десерт .

У найближчих планах - регулярні фокус групи за участю постійних клієнтів , завдяки яким ми хочемо вивести сервісний процес на новий рівень для ринку заставного кредитування .
*Індекс лояльності NPS (англ. Net Promoter Score) - індекс визначення прихильності споживачів товару або компанії (індекс готовності рекомендувати), використовується, для оцінки готовності до повторних покупок. (Вікіпедія)