Згідно з маркетинговими дослідженнями компанії CBR фінансова компанія «Благо» стала найвпізнаванішим брендом за показниками березня.
CBR є офіційним партнером міжнародної компанії GfK у проведенні досліджень на замовлення (Ad Hoc) в Україні.
За даними дослідження за напрямком «Знання назв ломбардів», бренд «Благо» отримав найвищі показники серед інших ломбардів, а саме:
Спонтанне знання (названо першим) – 18,1
Спонтанне знання – 25,5
Знання за підказкою – 47,3
Дослідження проводилось за такою методологією:
• щомісячне опитування 1000 респондентів у віці від 16 років по всій Україні;
• квотна маршрутна вибірка з квотами по області, розміру населеного пункту, віку і статі респондента;
• метод опитування — особисте інтерв'ю вдома у респондента.
Вибірка дослідження репрезентативна для населення України старше 16 років за статтю, віком, регіоном проживання та розміром населеного пункту.
Компанія «Благо» підтримує лідерство за напрямком високоякісного сервісу обслуговування клієнтів та наданню якісних фінансових послуг вже понад 20-ти років.