0 (800) 30-30-32 Усі способи зв'язку
Звернення споживачів, повідомлення споживачів та інших осіб про належність споживача до захищеної категорії приймаються:
Гаряча лінія 0 (800) 30-30-32
Щодня пн-пт 8:00-21:00
сб-нд 8:00-20:00
дзвінок безкоштовний
FAQ
ua
ru

Інформуємо Вас, що з 6:00 13 червня до 6:00 17 червня компанією «Благо» проводитимуться планові технічні профілактичні роботи на серверному обладнанні, у зв'язку з чим будуть недоступні опції оплат за кредитами через термінальну мережу і онлайн.

Просимо у разі необхідності здійснення оплат в зазначений період скористатися послугами ломбардних відділень, які працюватимуть у звичному режимі. Повний список відділень з адресами та графіком роботи доступний тут.

При виникненні додаткових питань Ви можете звертатися в Службу підтримки клієнтів «Благо» за номером 0 (800) 50 55 44 або за електронною адресою [email protected].

Дякуємо Вам за розуміння і приносимо вибачення за тимчасові незручності!