0 (800) 30-30-32 Усі способи зв'язку
Звернення споживачів, повідомлення споживачів та інших осіб про належність споживача до захищеної категорії приймаються:
Гаряча лінія 0 (800) 30-30-32
Щодня пн-пт 8:00-21:00
сб-нд 8:00-20:00
дзвінок безкоштовний
FAQ
ua
ru

Шановні клієнти!

Усі відділення «Благо» працюють за звичайним графіком із дотриманням заходів обережності та санітарно-гігієнічних норм протидії поширенню Covid-19, згідно з постановою КМУ від 11 листопада 2020 р. №1100 про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 22 липня 2020 р. №641.

З турботою про Ваше здоров’я та здоров’я наших працівників, просимо Вас у разі поганого самопочуття - залишатися вдома.

У разі потреби відвідати відділення, нагадуємо Вам, що вхід до відділень «Благо» можливий лише в захисних масках та з дотриманням соціальної дистанції.

Графік роботи та адресу найближчого відділення Ви можете переглянути за посиланням: https://blago.ua/ua/offices

Виникли питання? Ми з радістю відповімо них: 0 (800) 30–30–32 (усі дзвінки безкоштовні)

Будьте здорові! Бережіть себе та своїх рідних!