Компанія «Благо» підводить підсумки новорічної акції з інтернет-грою «П'ятнашки», що завершилася 31 січня. Загальна кількість учасників «пятнашек» перевищила 18 тисяч, що в шість разів вище прогнозних очікувань компанії. При цьому щасливими володарями цінних призів стали більше ста осіб з різних регіонів України.
«Останнім часом« Благо »все активніше застосовує елементи Гейміфікація в різних акціях для клієнтів. На цей раз ми вирішили запустити гру на сайті і не помилилися, - зазначив маркетинг-директор мережі «Благо» Віталій Соловйов. - Успіх «пятнашек» показав, що наша аудиторія все більше виходить в онлайн, стає менш консервативною. Приміром, за час проведення акції зростання відвідуваності сайту «Благо» склав близько 300% ».
Запуск «пятнашек» став також частиною реалізації програми лояльності компанії, так як система заохочень передбачала нарахування бонусів на картки «Десерт», що сприяло популяризації послуги онлайн-реєстрації та зростанню кількості учасників програми в цілому.
На даному етапі компанія проводить аналіз виконання клієнтами-переможцями умов кредитних договорів, після чого будуть оголошені дата і час отримання виграшів. При цьому вручення призів першої категорії планується провести в Києві в першій половині березня.
Нагадуємо, що взяти участь у «п'ятнашки» міг кожен клієнт, який оформив кредит або перезалог з 20 грудня 2014 по 31 січня 2015 і зареєструвався на сторінці гри. Завдання полягало в тому, щоб відшукати п'ять логотипів «Благо», захованих в 15 осередках на ігровому полі. Залежно від кількості використаних спроб (від 5 до 7) клієнт вигравав джекпот у розмірі 25000 гривень, призи другого (LED-телевізор / ноутбук) або третьої (мультиварка / мобільний телефон / набір інструментів) категорії відповідно.