Ситуація, коли до зарплати ще тиждень, а фінанси - вже на нулі, сьогодні на жаль, добре знайома середньостатистичним українцям. Через економічну кризу банки висувають до позичальників більш жорсткі умови, в той час як ломбарди майже миттєво і без будь-яких довідок видають позики, причому незалежно від мети кредиту. Про це йдеться в сюжеті «24 каналу».
«За нашими оцінками, на сьогодні в Україні налічується приблизно мільйон клієнтів ломбардів», - зазначає в коментарі журналістам директор з маркетингу «Благо» Віталій Соловйов.
Це статистика великих мережевих ломбардів, і звертатися за позикою краще саме до них. Мати ж справа з маловідомими установами - ризиковано, підкреслюється в сюжеті.
Найчастіше люди приносять в ломбарди вироби з дорогоцінних металів і електроніку, так як ці речі найбільш ліквідні. Віталій Соловйов також описує портрет середньостатистичного клієнта ломбарду: «Найчастіше це жінка, зараз молодше, ніж раніше - приблизно від 23 до 35 років, не має значення, з невисоким доходом, але не завжди. Звертаються і приватні підприємці ». При цьому, як відзначають журналісти, основна проблема більшості клієнтів ломбардів - неправильна оцінка власних фінансових можливостей.