0 (800) 30-30-32 Усі способи зв'язку
Звернення споживачів, повідомлення споживачів та інших осіб про належність споживача до захищеної категорії приймаються:
Гаряча лінія 0 (800) 30-30-32
Щодня пн-пт 8:00-21:00
сб-нд 8:00-20:00
дзвінок безкоштовний
FAQ
ua
ru

Відтепер в мережі терміналів ПриватБанку доступна пролонгація кредиту без застави.

Раніше через термінальну мережу ПриватБанку було доступно тільки повне погашення. Для зручності клієнтів був реалізований сервіс пролонгації кредиту без застави. Стало ще простіше вирішувати фінансові питання, якщо ви поїхали у відпустку або не можете прийти до відділення.


Для цього у будь-якому терміналі самообслуговування ПриватБанку необхідно:
1. Авторизуватися за допомогою пластикової карти, мобільного телефону чи QR-коду (кнопка “У мене немає картки”):

2. Знайти компанію «через строку пошуку по назві або реквізитам – ввести пошуковий ідентифікатор (код ЄДРПОУ компанії / чи текстом «Благо (кредити без застави)»

3. Ввести номер договору

4. Обрати послугу «Пролонгація», після чого на фінансовий номер телефону клієнта буде надіслано повідомлення з кодом для проведення операції


5. Ввести код з повідомлення, натиснути «Далі», після чого буде відображена сума до сплати для пролонгації договору та вказано призначення платежу


6. Перевірити номер договору та ПІБ. Якщо все вірно - натиснути кнопку «Далі»


7. Перевірити дані по платежу та натиснути «Далі»


Важливо! Не додавайте платіж в кошик сьогодні, щоб заплатити завтра. Бо такі платежі не будуть прийняті, оскільки внаслідок нарахування відсотків вночі сума заборгованості, яку необхідно сплатити для пролонгації договору, збільшиться!


8. Виконати оплату готівкою чи з карти та підтвердити платіж.


Детальну інформацію стосовно пролонгації договорів ви можете отримати на гарячій лінії «Благо» за телефоном 0 800 505 544 (дзвінки безкоштовні на території України).