0 (800) 30-30-32 Усі способи зв'язку
Звернення споживачів, повідомлення споживачів та інших осіб про належність споживача до захищеної категорії приймаються:
Гаряча лінія 0 (800) 30-30-32
Щодня пн-пт 8:00-21:00
сб-нд 8:00-20:00
дзвінок безкоштовний
FAQ
ua
ru

Шановні клієнти! Інформуємо вас про призупинення прийому платежів за договорами «Благо» через мережу терміналів TYME. Перепрошуємо за спричинені незручності.

Здійснити віддалену оплату ви можете у терміналах мереж 2Click, IBox, EasyPay, ФК «Система» або на сайті компанії.
За детальною інформацією звертайтеся до контакт-центру «Благо» 0 800 505 544 (дзвінки безкоштовні на території України).