Минулого тижня в Києві керівництво мережі ломбардів «Благо» вручило грошові призи переможцям інтернет-вікторини «Морський бій 2. Льодовиковий період». Клієнти з Києва, Кременчука, Коростеня, Комсомольська, Кривого Рогу, а також двоє представників Харкова отримали по 3 тисячі гривень - між ними в рівних частинах був поділений головний призовий фонд акції.
Щасливчиків привітав особисто Генеральний директор «Благо» Олександр Северінов, зазначивши, що компанія розвиває інтерактивний напрямок трохи більше року, і за такий короткий період проводить уже третю вікторину. «Ми раді, що можемо запропонувати нашим позичальникам додаткові переваги, і в подальшому будемо намагатися гарантувати клієнтам цікаві інтерактивні проекти з можливістю виграти корисні подарунки», - додав О.Северінов.
Нагадаємо, за час проведення інтернет-вікторини «Морський бій 2. Льодовиковий період» клієнти мережі «Благо» взяли в ній участь понад 9000 разів. Знайома з дитинства гра стала виграшною в цілому для 22 учасників, 15 з яких отримали призи другої (кавоварки або набори інструментів - на вибір) і семеро - першої категорії (по 3 тисячі гривень).