0 (800) 30-30-32 Усі способи зв'язку
Звернення споживачів, повідомлення споживачів та інших осіб про належність споживача до захищеної категорії приймаються:
Гаряча лінія 0 (800) 30-30-32
Щодня пн-пт 8:00-21:00
сб-нд 8:00-20:00
дзвінок безкоштовний
FAQ
ua
ru

До каналів зв’язку, за допомогою яких клієнти «Благо» можуть отримати оперативну консультацію з усіх питань оформлення кредитів і роботи компанії, тепер додався месенджер Telegram.

Для отримання консультації необхідно самостійно знайти чат BlagoChat_bot (в додатку чи web-версії месенджера) або перейти на нього з мобільної версії сайту blago.ua, обравши Telegram у спливаючих формах зв’язку онлайн-чату. Консультації проводяться щоденно з 8:00 до 21:00.

Також нагадуємо, що підтримка клієнтів також здійснюється безпосередньо через сайт (онлайн-консультант у чаті), соціальну мережу Facebook, а також на гарячій лінії за телефоном 0 800 50 55 44 (дзвінки безкоштовні на території України).