0 (800) 30-30-32 Усі способи зв'язку
Звернення споживачів, повідомлення споживачів та інших осіб про належність споживача до захищеної категорії приймаються:
Гаряча лінія 0 (800) 30-30-32
Щодня пн-пт 8:00-21:00
сб-нд 8:00-20:00
дзвінок безкоштовний
FAQ
ua
ru

Шановні клієнти! Інформуємо вас про призупинення діяльності одного з відділень «Благо» в Києві - за адресою: просп.Леся Курбаса, 20.

Обслуговування клієнтів цього представництва на період його закриття буде проводитися в найближчому відділенні - на просп.Леся Курбаса, 4Б (ринок «Колібріс»), яке працює без вихідних з 8:00 до 21:00.

Додаткову інформацію можна отримати, звернувшись до контакт-центру «Благо» за номером 0 800-50-55-44.

Приносимо вибачення за тимчасові незручності.