0 (800) 30-30-32 Усі способи зв'язку
Звернення споживачів, повідомлення споживачів та інших осіб про належність споживача до захищеної категорії приймаються:
Гаряча лінія 0 (800) 30-30-32
Щодня пн-пт 8:00-21:00
сб-нд 8:00-20:00
дзвінок безкоштовний
FAQ
ua
ru

Мережа «Благо» вчергове підтвердила свій статус лідера, ставши переможцем конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху - 2016» в номінації «Ломбард».

Цього разу в інтернет-голосуванні взяли участь майже 38,5 тисяч респондентів з усіх регіонів України. «Благо» отримало найвищий загальний бал серед 18 найсильніших гравців ломбардного ринку, отримавши статус «Абсолютного Фаворита Успіху».

Конкурс торгових марок «Фаворити Успіху» проводиться в Україні з 2003 року на підставі щорічних багаторівневих рейтингових досліджень з метою визначення кращих торгових марок споживчих товарів і послуг українського ринку. Якісна й об'єктивна оцінка конкурсантів гарантована спеціальною методикою: при визначенні лідерів враховується думка трьох респондентських груп - пересічних споживачів, експертів та успішних людей.

Вивчення громадської думки за цією методикою дозволяє:

  • відстежити рівень популярності певних торгових марок і лояльності до них споживачів;
  • визначити позиції торгових марок відносно конкурентів і виявити лідерів у певних напрямках ринку;
  • відстежити динаміку змін споживчих переваг протягом року і виявити особливості попиту споживачів;
  • спрогнозувати розвиток певних торгових марок і рівень їх популярності в майбутньому.

Результати конкурсу завіряються маркетинговою дослідницькою компанією InMind і проходять ретельний аудит Київського міжнародного інституту соціології (КМІС).

Мережа ломбардів «Благо» стає володарем престижних статусів у конкурсі з моменту впровадження профільної номінації. За підсумками 2013 року мережа була визнана експертами ринку кращою в номінації «Ломбард», а 2014-го вже завоювала статус «Абсолютного Фаворита Успіху», який і підтверджує щороку. Переможці в різних категоріях визначаються за підсумками масштабних опитувань за участю трьох респондентських груп шляхом голосування на порталі FAVOR.com.ua.