Мережа «Благо» вчергове підтвердила свій статус лідера, ставши переможцем конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху - 2016» в номінації «Ломбард».
Цього разу в інтернет-голосуванні взяли участь майже 38,5 тисяч респондентів з усіх регіонів України. «Благо» отримало найвищий загальний бал серед 18 найсильніших гравців ломбардного ринку, отримавши статус «Абсолютного Фаворита Успіху».
Конкурс торгових марок «Фаворити Успіху» проводиться в Україні з 2003 року на підставі щорічних багаторівневих рейтингових досліджень з метою визначення кращих торгових марок споживчих товарів і послуг українського ринку. Якісна й об'єктивна оцінка конкурсантів гарантована спеціальною методикою: при визначенні лідерів враховується думка трьох респондентських груп - пересічних споживачів, експертів та успішних людей.
Вивчення громадської думки за цією методикою дозволяє:
Результати конкурсу завіряються маркетинговою дослідницькою компанією InMind і проходять ретельний аудит Київського міжнародного інституту соціології (КМІС).
Мережа ломбардів «Благо» стає володарем престижних статусів у конкурсі з моменту впровадження профільної номінації. За підсумками 2013 року мережа була визнана експертами ринку кращою в номінації «Ломбард», а 2014-го вже завоювала статус «Абсолютного Фаворита Успіху», який і підтверджує щороку. Переможці в різних категоріях визначаються за підсумками масштабних опитувань за участю трьох респондентських груп шляхом голосування на порталі FAVOR.com.ua.