0 (800) 30-30-32 Усі способи зв'язку
Звернення споживачів, повідомлення споживачів та інших осіб про належність споживача до захищеної категорії приймаються:
Гаряча лінія 0 (800) 30-30-32
Щодня пн-пт 8:00-21:00
сб-нд 8:00-20:00
дзвінок безкоштовний
FAQ
ua
ru

Повідомляємо клієнтів «Благо» про зміни у графіках роботи відділень мережі та гарячої лінії. Так, 1 та 9 травня 2018 року всі представництва і контакт-центр працюватимуть на годину менше.

Просимо врахувати це при плануванні відвідувань ломбардів «Благо». За додатковою інформацією звертайтесь на гарячу лінію за телефоном 0 800 50 55 44 (дзвінки безкоштовні на території України).

Також нагадуємо про можливість сплачувати відсотки віддалено, не відвідуючи відділення: з банківської карти через сайт «Благо» (за допомогою сервісів EasyPay та  PayMaster) або скориставшись терміналами мереж Tyme, 2Click, IBox, EasyPay і ФК «Система».