0 (800) 30-30-32 Усі способи зв'язку
Звернення споживачів, повідомлення споживачів та інших осіб про належність споживача до захищеної категорії приймаються:
Гаряча лінія 0 (800) 30-30-32
Щодня пн-пт 8:00-21:00
сб-нд 8:00-20:00
дзвінок безкоштовний
FAQ
ua
ru

Шановні клієнти! 8 березня всі відділення «Благо», а також контакт-центр будуть працювати до 17:00. Просимо врахувати це, плануючи візит до представництв у святковий день.

Нагадуємо, що здійснювати дистанційні оплати за кредитами «Благо» можна на сайті компанії або у міських терміналах самообслуговування.

Уточнити інформацію можна на гарячій лінії за телефоном 0 800 505 544 (дзвінки безкоштовні на території України).