0 (800) 30-30-32 Усі способи зв'язку
Звернення споживачів, повідомлення споживачів та інших осіб про належність споживача до захищеної категорії приймаються:
Гаряча лінія 0 (800) 30-30-32
Щодня пн-пт 8:00-21:00
сб-нд 8:00-20:00
дзвінок безкоштовний
FAQ
ua
ru

Шановні клієнти, звертаємо вашу увагу, що 25 грудня 2019 року контакт-центр та представництва «Благо» закінчать роботу на 1 годину раніше штатного графіку. Просимо врахувати дану інформацію під час відвідування відділень.

Уточнити графік роботи відділення, яке вас цікавить, можна за посиланням або за телефоном гарячої лінії 0 800 505 544 (дзвінки безкоштовні на території України).