0 (800) 30-30-32 Усі способи зв'язку
Звернення споживачів, повідомлення споживачів та інших осіб про належність споживача до захищеної категорії приймаються:
Гаряча лінія 0 (800) 30-30-32
Щодня пн-пт 8:00-21:00
сб-нд 8:00-20:00
дзвінок безкоштовний
FAQ
ua
ru

Питання отримання якісних фінансових послуг як і раніше залишається актуальним для українців. І одна з його складових - відсутність доступу до інформації про фінансові послуги та про тих, хто їх надає, пише «Економічна правда».

За даними Нацкомфінпослуг в Україні зареєстровано близько 3 тис небанківських фінансових установ - страховиків, ломбардів, кредитних спілок, фінансових компаній. При цьому лише 50% з них мають свої сайти.

«На ринку ломбардних послуг працює близько 500 компаній - великих і дрібних. За нашими даними, офіційних сайтів не мають 90% з них », - говорить інтернет-маркетолог ломбарду« Благо »Олексій Орлов.

Ситуація повинна була змінитися з 1 січня 2016 року, після набрання чинності змін до закону «Про фінансові послуги та держрегулювання ринків фінпослуг» щодо розкриття інформації учасниками цих ринків.

Згідно з новою нормою страховики, ломбарди, кредитні спілки та фінансові компанії зобов'язані мати сайти. Вони повинні містити повне найменування фірми, контакти, дані про керівників, власників, діючих ліцензіях і дозволах, відомості про філії, а також річну звітність.

«На жаль, сайти багатьох фінансових компаній створюються просто для того,« щоб вони були ». Про необхідність ведення сайтів, наповнення їх інформацією компанії потім просто забувають », - вважає Олексій Орлов.

З початку 2016 масового відкриття сайтів небанківських фінансових організацій не спостерігається. Неспішність у виконанні вимог закону гравці фінансового ринку пояснюють високою вартістю створення і ведення сайтів, що в кризу є недозволеною розкішшю для багатьох установ. Однак цю причину більшість експертів вважає надуманою.