0 (800) 30-30-32 Усі способи зв'язку
Звернення споживачів, повідомлення споживачів та інших осіб про належність споживача до захищеної категорії приймаються:
Гаряча лінія 0 (800) 30-30-32
Щодня пн-пт 8:00-21:00
сб-нд 8:00-20:00
дзвінок безкоштовний
FAQ
ua
ru
Віталій Соловйов: персонал повинен дотримуватися стандартів

Віталій Соловйов: персонал повинен дотримуватися стандартів

26.07.2016

Журналісти програми «Ранок у великому місті» на каналі ICTV разом з експертами ринку з’ясували, як правильно вибирати ломбард.  

Так, в першу чергу рекомендується звертати увагу на репутацію установи. Слід в інтернеті почитати відгуки людей, в електронному реєстрі фінансових установ перевірити ліцензію ломбарду. Добре, якщо у ломбарду є власний сайт. «Це, принаймні, говорить про якусь публічність, регулярність повідомлень. Це місце, де можна знайти контакти, інформацію про мережу, про час роботи та інше. Інтернет-сайти створюються недешево», - зазначив у коментарі журналістам директор з маркетингу «Благо» Віталій Соловйов.

Важливу роль відіграє також місцезнаходження ломбарду, поведінка та професіоналізм персоналу. «Відразу помітно, коли персонал діє відповідно до стандартів», - підкреслив Віталій Соловйов. Це повинно стосуватися як процедури оцінки застави, так і спілкування з клієнтами. Оцінювач не може на око оцінювати предмет застави – на це необхідно витратити певну кількість часу. «Не може бути фраз на кшталт «хочете більше - дам більше», - підсумував Віталій Соловйов.

Після оцінки найголовніше – договір. Надійний ломбард просто зобов’язаний попросити у клієнта паспорт та ідентифікаційний код для укладання договору. В ньому вказується вартість оцінки предмету, докладний опис дефектів при їх наявності, строк зберігання застави, відсоток за кредитом та розмір виданої на руки суми.