КЕРІВНИЦТВО

photo
Дмитро Косирєв Генеральний директор

Народився в Харкові 1984 року. Вищу освіту здобув у Київському економічному інституті менеджменту.

Професійну діяльність розпочинав у 2001 році у великій дистриб'юторській фірмі, після чого зробив вибір на користь банківської сфери («Приватбанк», «Універсальний банк розвитку та партнерства» (пізніше - «БГ Банк»), «Кредитпромбанк»).

За 12 років у фінансовій галузі побудував успішну кар'єру, пройшовши шлях від менеджера споживчого кредитування до начальника управління продакт-менеджменту. Виконував обов'язки директора департаменту роздрібного бізнесу «Кредитпромбанку». При безпосередній участі Дмитра Сергійовича були впроваджені популярні програми споживчого кредитування спільно з «Дельта-Банком» і Platinum Bank, а також іпотечне кредитування за програмою співпраці з Державною іпотечною установою.

До команди «Благо» приєднався в 2013 році на посаді комерційного директора. З березня 2019 року обіймає посаду генерального директора компанії.

Життєве кредо: Роби, що повинен робити - і хай буде що буде!

Головна риса, яка допомагає досягти успіху: цілеспрямованість.

Основне коло питань: стратегічні питання, бізнес-процеси, прогнози і перспективи, довгострокові проекти.

photo
Олександр Бурченко Директор ТОВ «Бі Ел Джи Мікрофінанс»

Народився в 1975 році в м. Слов'янськ Донецької області. Закінчив Донецький державний університет за спеціальністю «фінанси і кредит».

Досвід роботи у фінансовій сфері складає більше 20 років. Професійну діяльність розпочинав з позиції економіста кредитного відділу в Донецькому головному регіональному управлінні Промінвестбанку. Пізніше Олександр Борисович обіймав керівні посади у відділеннях, філіях і управліннях Промінвестбанку, Промекономбанку, Кредитпромбанку.

До команди «Благо» Олександр Борисович приєднався в 2008 році на посаді комерційного директора. З 2012 року очолює в компанії напрям беззаставного кредитування.

Життєве кредо: створювати, розвивати, експериментувати, досягати.

Головна риса, яка допомагає досягати успіху: виносити урок з будь-якого результату і застосовувати отриманий досвід.

Основне коло питань: питання беззаставного кредитування, продукти, умови, тенденції на ринку.

photo
Віталій Соловйов Директор із маркетингу

Народився 1982 року в Києві. Закінчив НТУ «Київський політехнічний інститут» (спеціальність - «теплоенергетика»), Університет КРОК (спеціальність - «економіка підприємства»), бізнес-школу KMBS (Школа маркетингу).

У фінансовій сфері - більше 14 років. Професійну діяльність розпочинав у 2004 році в Східно-Європейському банку, де практично з нуля створив ефективну службу маркетингу, якою керував до 2010 року. Після цього відповідав за напрям маркетингу в департаменті корпоративного бізнесу банку ПУМБ.

На наступному етапі своєї кар'єри Віталій Володимирович сконцентрувався на розвитку бізнесу інвестиційної компанії Sortis, де керував відповідним департаментом. Вже 2012 року Sortis входила до ТОП-10 найбільших компаній української біржі за кількістю клієнтів.

З 2012 року Віталій Соловйов очолює департамент маркетингу і реклами «Благо». Під його керівництвом у компанії була впроваджена комплексна система інтегрованих маркетингових комунікацій, розроблені успішні кредитні продукти, здійснений запуск нових торгових марок із заставного і беззаставного кредитування в інших країнах (Польща, Молдова).

Віталій Володимирович - постійний учасник і слухач найбільших форумів і конференцій у сфері маркетингу, реклами, digital-інновацій, побудови ефективної взаємодії з клієнтами, стратегічного планування. Неодноразово входив до складу журі найбільшого конкурсу в галузі маркетингових комунікацій Effie Awards.

Хобі: рок-музика, туризм, біг.

Складові успіху: Оптимізм і сила волі. Щоб дійти до мети, треба йти.

Життєве кредо: Поки у тебе ще є спроба - ти не програв.

Основне коло питань: ринкові стратегії і позиціонування, продуктова лінійка, стандарти точок продажів і контакт-центру, питання просування послуг і рекламна політика

photo
Любовь Соболевська Операційний директор

Народилася 1981 року в Києві. Закінчила КНУ ім. Т. Шевченка (магістр психології), КНЕУ ім. В.Гетьмана (магістр бізнес-адміністрування), бізнес-школу BBSI (програма MBA).

Пройшла численні тренінги в галузі менеджменту, ефективного управління проектами і людськими ресурсами, продажів й оптимізації витрат, мотиваційного і кризового менеджменту.

Трудову діяльність починала в 2004 році в компанії «Інтеркар» (імпортер Volkswagen UA) на позиції менеджера з персоналу, після чого працювала провідним бізнес-тренером в «Приватбанку». Саме застосування знань практичної психології і бізнес-адміністрування дозволило побудувати успішну кар'єру в галузі навчання та розвитку персоналу, управління процесами.

З 2010 року Любов Георгіївна керувала центром навчання «Благо», а 2014 року була призначена на посаду операційного директора компанії.

Складові успіху: постійна орієнтація на бізнес-результат, розуміння цілей розвитку компанії, ефективне управління людьми.

Життєве кредо: Навчіть людей любити море, корабель вони побудують самі.

Основне коло питань: операційний менеджмент, побудова бізнес-процесів, впровадження та управління ними

photo
Марина Маківчук HR-директор

Народилася 1972 року в Донецьку. Вищу економічну освіту отримала в Харківському державному аграрному університеті ім. В.В.Докучаєва, також закінчила Донецький інститут соціальної освіти (спеціальність «практична психологія»).

Має більш ніж 25-річний досвід роботи, з яких 15 присвятила сфері HR, пройшовши шлях від керівника відділу навчання до HR-директора. З 2002 р. займала посаду керівника відділу навчання в міжнародному проекті технічної допомоги Міністерства Великобританії у справах міжнародного розвитку; з 2005 року - керівник відділу персоналу великої виробничої корпорації «Укрінтерпродукт» (у складі - понад 80 підприємств); з 2007 р. - директор із персоналу мережі магазинів модного одягу і взуття Cult Fashion Group; з листопада 2007 р. - директор із персоналу міжнародної компанії «Інтергейм Україна».

З 2009 року - на посаді директора з управління персоналом ТМ «Благо».

В активі Марини Анатоліївни - участь у численних тренінгах, семінарах, конференціях, професійних форумах з питань ефективного управління людськими ресурсами, побудови команди, бюджетування HR-процесів, лідерства, тайм-менеджменту, управління фінансами.

Складові успіху: любов до своєї справи, орієнтація на результат, вміння визнавати свої помилки, лояльність, робота в команді

Життєве кредо: Коли не знаєш, що робити, роби крок вперед.

Основне коло питань: тенденції на ринку праці, питання підбору, адаптації, навчання, мотивації та оцінки персоналу, трудове законодавство.