0 800 30 30 32 Усі способи зв'язку
Звернення споживачів, повідомлення споживачів та інших осіб про належність споживача до захищеної категорії приймаються:
Гаряча лінія 0 800 30 30 32
Щодня пн-пт 8:00-21:00
сб-нд 8:00-20:00
дзвінок безкоштовний
FAQ
ua
ru
Фінансова компанія «Благо» стала учасником всеукраїнської інформаційної кампанії НБУ

Фінансова компанія «Благо» стала учасником всеукраїнської інформаційної кампанії НБУ

15.04.2021

Фінансова компанія «Благо» приєдналася до всеукраїнської інформаційної кампанії «Знай свої права», яка спрямована на підвищення знань з фінансової грамотності та захист прав споживачів фінансових послуг. Дану програму проводить Національний банк у партнерстві з Уповноваженим Верховної Ради з прав людини.
Адже сьогодні надзвичайно важливо розуміти свої права та обов’язки користуючись фінансовими послугами.

ЩО ПОТРІБНО ЗНАТИ ПРО МІКРОКРЕДИТ?
Отримати позику в фінансовій компанії набагато простіше та швидше ніж у банку.
Для отримання коштів в МФО потрібен мінімальний пакет документів: паспорт громадянина України, ідентифікаційний код платника податків, та контактні дані.


Уважно читайте договір, зверніть увагу на нарахування відсотків, якщо не розумієте яку суму Вам потрібно платити, уточніть в кредитного експерта або в оператора служби підтримки за номером: 0 (800) 30-30-32


Виконуйте зобов'язання за договором. Варто пам’ятати, що кошти, які ви берете в борг, треба обов'язково повертати. На жаль, часто клієнти мікрофінансових компаній, які порушують свої зобов'язання, апелюють тим, що жодних документів не підписували фізично, а лише натискали на віконця на сайті установи. Але оформлений онлайн договір є рівнозначним паперовому документу.
Тому знайте свої права та пам’ятайте про свої обов’язки.

#ЗнайСвоїПрава #ЗнайСвоїОбов’язки