Віталій Соловйов: «Український ломбард трансформується, як і інші роздрібні бізнеси, які працюють напряму з клієнтом»
Віталій Соловйов: «Український ломбард трансформується, як і інші роздрібні бізнеси, які працюють напряму з клієнтом» 19.04.2019

Практично в кожного вдома знайдуться техніка, прикраси чи навіть старий спінінг, якими ніхто не користується. Як правило, звільнити місце від них хочеться, однак викидати на смітник шкода. В такому випадку відмінним рішенням буде звернутися до ломбарду. Дізнаємося про ломбарди трошки більше від гостя студії «Доброго ранку, Країно!» Віталія Соловйова – директора з маркетингу фінансової компанії «Благо»:

«Сьогодні український ломбард трансформувався і трансформується, як і інші роздрібні бізнеси, що напряму працюють з клієнтом. Ломбарди, як широкі ритейлові мережі, фінансові мережі, також в цьому тренді. Сьогодні найбільші компанії це, в принципі, серйозні фінансові установи. Так, не банківські, однак для мільйонів клієнтів, котрі щорічно відвідують і ломбарди, і мікрофінансові організації, тобто ті, котрі видають невеликі суми кредитів на короткий термін, це прекрасний спосіб швидко, просто вирішити проблему декількох днів чи тижнів.

Там вони зустрінуть гарно підготовлений персонал, як правило відмінні програмні системи, які досить швидко, якщо це МФО, видають рішення, з використанням у тому числі штучного інтелекту чи моделей, які дозволяють дуже швидко перевірити чи зважити ті чи інші параметри. Що стосується саме заставного кредитування, тобто того, з чого починали ломбарди або їх основне, то це вдосконалення методик оцінки. Якщо ми говоримо про дорогоцінні метали, то це додаткові хімічні реактиви, а також швидкість завдяки програмному забезпеченню. Також встановлюються програми, що практично не поступаються банківським, які за 5-10 хвилин дозволять клієнту піти з грошима.

Оскільки зміни торкнулися технічного боку або інтер’єрного боку, то це комфортні установи, в яких клієнт може провести абсолютно нормально 5-10 хвилин, навіть не припускаючи, що це колись називалось ломбардом – оцінювач чоловік, ґрати і так далі. Зараз це напівбанківське відділення. Тож окрім цієї зміни якісної візуальної, також зміни торкнулися об’єму або асортименту послуг. Тобто ломбарди, реагуючи на попит, зокрема наша мережа відкрила відділення беззаставного кредитування, зареєструвавши у регулятора додаткову юрособу, яка видає беззаставні кредити, що значно розширило можливості і для людини, і для компанії.

Тобто тепер немає необхідності зважувати ту чи іншу заставу, є можливість, якщо ти працюєш, у тебе є офіційний дохід та інші параметри соціально-демографічні усереднені, нормальні, то у будь-якому місті, у нас більше 400 відділень, практично покрита навіть до райцентрів Україна, можна отримати кредит за 20 хвилин навіть без застави. І друга зміна – те, що ломбарди перейняли західну модель – американську, західноєвропейську. Це, по-суті, відкриваючи паунд-шоп. Тобто місце, де людина, у якої є непотрібні речі, що захаращують дім в якійсь мірі, моделі телефонів, які змінюються, ноутбуки, побутова техніка, приходить, протягом десяти хвилин переводить в готівку. Не чекає покупця через інтернет, воно не припадає пилом десь у гаражі. Отримують за техніку гроші і через декілька днів-тижнів приходить людина, яка не бажає витрачатися на нове».

Джерело: http://eramedia.com.ua/vitalij-solovjov-ukrayinskyj-lombard-transformuyetsya-yak-i-inshi-rozdribni-biznesy-yaki-pratsyuyut-napryamu-z-kliyentom/