Народився в 1975 році в м. Слов'янськ Донецької області. Закінчив Донецький державний університет за спеціальністю «фінанси і кредит».
Досвід роботи у фінансовій сфері складає більше 20 років. Професійну діяльність розпочинав з позиції економіста кредитного відділу в Донецькому головному регіональному управлінні Промінвестбанку. Пізніше Олександр Борисович обіймав керівні посади у відділеннях, філіях і управліннях Промінвестбанку, Промекономбанку, Кредитпромбанку.
До команди «Благо» Олександр Борисович приєднався в 2008 році на посаді комерційного директора. З 2012 року очолює в компанії напрям беззаставного кредитування.
Життєве кредо: створювати, розвивати, експериментувати, досягати.
Головна риса, яка допомагає досягати успіху: виносити урок з будь-якого результату і застосовувати отриманий досвід.
Основне коло питань: питання беззаставного кредитування, продукти, умови, тенденції на ринку.
Народилася 1972 року в Донецьку. Вищу економічну освіту отримала в Харківському державному аграрному університеті ім. В.В.Докучаєва, також закінчила Донецький інститут соціальної освіти (спеціальність «практична психологія»).
Має більш ніж 25-річний досвід роботи, з яких 15 присвятила сфері HR, пройшовши шлях від керівника відділу навчання до HR-директора. З 2002 р. займала посаду керівника відділу навчання в міжнародному проекті технічної допомоги Міністерства Великобританії у справах міжнародного розвитку; з 2005 року - керівник відділу персоналу великої виробничої корпорації «Укрінтерпродукт» (у складі - понад 80 підприємств); з 2007 р. - директор із персоналу мережі магазинів модного одягу і взуття Cult Fashion Group; з листопада 2007 р. - директор із персоналу міжнародної компанії «Інтергейм Україна».
З 2009 року - на посаді директора з управління персоналом ТМ «Благо».
В активі Марини Анатоліївни - участь у численних тренінгах, семінарах, конференціях, професійних форумах з питань ефективного управління людськими ресурсами, побудови команди, бюджетування HR-процесів, лідерства, тайм-менеджменту, управління фінансами.
Складові успіху: любов до своєї справи, орієнтація на результат, вміння визнавати свої помилки, лояльність, робота в команді
Життєве кредо: Коли не знаєш, що робити, роби крок вперед.
Основне коло питань: тенденції на ринку праці, питання підбору, адаптації, навчання, мотивації та оцінки персоналу, трудове законодавство.