0 (800) 30-30-32 Усі способи зв'язку
Звернення споживачів, повідомлення споживачів та інших осіб про належність споживача до захищеної категорії приймаються:
Гаряча лінія 0 (800) 30-30-32
Щодня пн-пт 8:00-21:00
сб-нд 8:00-20:00
дзвінок безкоштовний
FAQ
ua
ru
Відділення у Києві переїхало

Відділення у Києві переїхало

10.10.2013

Шановні клієнти!

Звертаємо вашу увагу, що 10 жовтня 2013 відділення Благо в м.Київ (пл. Дружби Народів 1) переїхало!

Обслуговування клієнтів буде здійснюватися за адресою: пр. Оболонський 20А

Сюди ж переміщені всі діючі договори і предмети застави.

Час роботи: Пн-Нд, з 9.00 до 21.00 (без перерви на обід)

Додаткові питання ви зможете дізнатись за телефоном гарячої лінії 8 800 50 55 44 з 8:00 до 22:00.