За час проведення інтернет-вікторини «Морський бій 2. Льодовиковий період» клієнти мережі «Благо» взяли в ній участь понад 9000 разів. Знайома з дитинства гра стала виграшною в цілому для 22 учасників.
Між 7 щасливчиками з різних міст України (Києва, Харкова (2), Кременчука, Коростеня, Комсомольська та Кривого Рогу) буде в рівних частинах поділений приз першої категорії - 20 000 гривень. Власниками призів другої категорії (кавоварок або наборів інструментів) стали ще 15 позичальників.
«Ми прагнемо гарантувати клієнтам не тільки оперативне вирішення їх фінансових питань, а й можливість отримати додаткові переваги. Вже більше року ми активно розвиваємо інтерактивне напрямок, пропонуючи на нашому сайті участь в різних вікторинах, що дозволяють виграти грошові призи і всілякі корисні в побуті подарунки. Ми раді, що продовження «Морського бою» знайшло гідний відгук серед клієнтів мережі », - зазначив Віталій Соловйов, директор па маркетингу« Благо ».
Призи будуть вручені до 20 березня 2016 роки (про точний час і місце вручення буде повідомлено заздалегідь), після аналізу виконання переможцями умов кредитних договорів. Серед всіх інших учасників вікторини до кінця лютого 2016 року за допомогою random.org буде розіграно додатковий приз - мультиварка.
Нагадаємо, взяти участь в «Морському бою 2. Мадагаскар» міг кожен клієнт, який оформив кредит в будь-якому відділенні «Благо» в період з 15 грудня 2015 року по 31 січня 2016 року. Щоб виграти приз першої категорії (20 000 грн), необхідно було вгадати місце розташування 10 кораблів на поле максимум з 14 ходів. Приз другої категорії (кавоварка або набір інструментів) можна було отримати, витративши не більше 16 спроб.