При покупці деяких моделей телефонів в мережі «Благо» діє послуга повернення. Відтепер у покупця є можливість повернути техніку назад до ломбарду, якщо в її роботі виявлено недоліки. Зробити це можна протягом 3 днів і при цілісності гарантійної пломби-наліпки, наявності чеку і підписаної специфікації пристрою.
«Варто нагадати, що покупка в ломбарді – це офіційна процедура переуступки прав по заставному кредиту, тому вона не передбачає повернення товару. Однак у «Благо» розуміють, що у деяких випадках, які не залежать ні від нас, ні від покупця, можуть виникати форс-мажорні ситуації з технікою. В такому випадку ми пропонуємо повернення – протягом 3 днів ви можете повернути покупку, - пояснює директор з маркетингу «Благо» Віталій Соловйов. – Такої можливості у вас не буде у випадку покупки у приватних осіб через інтернет. Таким чином, приходячи до ломбарду, ви мінімізуєте власні ризики – техніку перевіряєте не тільки ви, але й співробітники під час прийому її до ломбарду».
Ті моделі телефонів, на котрі розповсюджується пропозиція з повернення протягом 3 днів, мають спеціальне маркування на цінникотримачі. Під час продажу пристрою складається специфікація з детальним описом стану телефону на момент придбання – саме на неї орієнтуються при подальшому поверненні.
Підставою для повернення можуть слугувати наступні несправності:
«Можливість повернення телефону до ломбарду – це смілива пропозиція, зважитися на яку можуть далеко не всі мережі. Для того, щоб пропонувати таке споживачам, потрібно бути впевненим в якості застав, що приймаються, мати сміливість брати на себе ризики при непередбачуваних обставинах. І «Благо», як один з лідерів ринку, бачить в такій послузі можливість відповідати очікуванням своїх клієнтів, розвиватися, йти в ногу з часом», - заявляє директор з маркетингу «Благо» Віталій Соловйов.
Зараз новий сервіс проходить тестування, протягом якого він доступний клієнтам у 26-ти відділеннях «Благо». Їх перелік доступний тут: https://blago.ua/offices/comission/