0 (800) 30-30-32 Усі способи зв'язку
Звернення споживачів, повідомлення споживачів та інших осіб про належність споживача до захищеної категорії приймаються:
Гаряча лінія 0 (800) 30-30-32
Щодня пн-пт 8:00-21:00
сб-нд 8:00-20:00
дзвінок безкоштовний
FAQ
ua
ru
«Благо» вводить можливість повернення телефонів

«Благо» вводить можливість повернення телефонів

07.05.2019

При покупці деяких моделей телефонів в мережі «Благо» діє послуга повернення. Відтепер у покупця є можливість повернути техніку назад до ломбарду, якщо в її роботі виявлено недоліки. Зробити це можна протягом 3 днів і при цілісності гарантійної пломби-наліпки, наявності чеку і підписаної специфікації пристрою.

«Варто нагадати, що покупка в ломбарді – це офіційна процедура переуступки прав по заставному кредиту, тому вона не передбачає повернення товару. Однак у «Благо» розуміють, що у деяких випадках, які не залежать ні від нас, ні від покупця, можуть виникати форс-мажорні ситуації з технікою. В такому випадку ми пропонуємо повернення – протягом 3 днів ви можете повернути покупку, - пояснює директор з маркетингу «Благо» Віталій Соловйов. – Такої можливості у вас не буде у випадку покупки у приватних осіб через інтернет. Таким чином, приходячи до ломбарду, ви мінімізуєте власні ризики – техніку перевіряєте не тільки ви, але й співробітники під час прийому її до ломбарду».

Ті моделі телефонів, на котрі розповсюджується пропозиція з повернення протягом 3 днів, мають спеціальне маркування на цінникотримачі. Під час продажу пристрою складається специфікація з детальним описом стану телефону на момент придбання – саме на неї орієнтуються при подальшому поверненні.

Підставою для повернення можуть слугувати наступні несправності:

  • Пристрій не заряджається;
  • Сенсор не працює чи періодично не працює;
  • Неможливо прийняти чи здійснити дзвінок;
  • Пристрій втрачає мережу;
  • Не знаходить SIM-карту;
  • Не працює динамік чи мікрофон, кнопки гучності;
  • Не працює WI-FI чи Bluetooth;
  • Швидко розряджається (при повному заряді працює не більше 20 хвилин);
  • Самостійно відключається;
  • Не вимикається;
  • Збій операційної системи;
  • Не працює сканер відбитка пальця.

«Можливість повернення телефону до ломбарду – це смілива пропозиція, зважитися на яку можуть далеко не всі мережі. Для того, щоб пропонувати таке споживачам, потрібно бути впевненим в якості застав, що приймаються, мати сміливість брати на себе ризики при непередбачуваних обставинах. І «Благо», як один з лідерів ринку, бачить в такій послузі можливість відповідати очікуванням своїх клієнтів, розвиватися, йти в ногу з часом», - заявляє директор з маркетингу «Благо» Віталій Соловйов.

Зараз новий сервіс проходить тестування, протягом якого він доступний клієнтам у 26-ти відділеннях «Благо». Їх перелік доступний тут: https://blago.ua/offices/comission/