0 (800) 30-30-32 Усі способи зв'язку
Звернення споживачів, повідомлення споживачів та інших осіб про належність споживача до захищеної категорії приймаються:
Гаряча лінія 0 (800) 30-30-32
Щодня пн-пт 8:00-21:00
сб-нд 8:00-20:00
дзвінок безкоштовний
FAQ
ua
ru
Завжди є план Б. Саме під таким девізом працює фінансова компанія «Благо»

Завжди є план Б. Саме під таким девізом працює фінансова компанія «Благо»

09.03.2020

Та мова не тільки про традиційний спосіб виходу зі скрутної життєвої ситуації – позикою під заставу майна, але і про інші клієнтські сервіси.

Мережа ломбардів «Благо» в 2019 році відзначила 20-річчя роботи на українському фінансовому ринку. Перший її ломбард відкрився в 1999 році, а сьогодні це одна з найбільших мереж ломбардів в Україні майже з 400 відділеннями по всій країні. Щорічно послугами «Благо» користуються більше 50 тисяч осіб, а за весь час існування компанія обслужила майже 2 млн клієнтів.

Як і будь-який роздрібний бізнес, що працює безпосередньо з клієнтом, компанія ретельно відстежує потреби своїх користувачів і нові тренди на ринку. Зміна парадигми сталася в 2013 році, коли «Благо» почала відходити від формату класичного ломбарду, перетворюючись в маркет фінансових послуг. У наступні шість років «Благо» стала прогресивною фінансовою компанією з широким переліком сервісів і програм лояльності.

Сьогодні клієнт «Благо» може здійснювати різноманітні операції зі своїм заставним майном (кредит без викупу або продаж), а також оформляти позику із заставою або без неї. Це єдиний в Україні подібний формат бізнесу, коли усі послуги пропонуються під одним брендом.

Також компанія успішно впроваджує різні ноу-хау в сфері ломбардного кредитування. У їх числі можливість отримання кредиту на карту у відділенні, дистанційна пролонгація кредиту без відвідування відділення в термінальних мережах і на сайті, а також у відділеннях ПриватБанку і в додатку «Приват24». Також дистанційно приймається попереднє рішення про видачу кредиту, а впровадження CRM-системи дозволило компанії для кожного свого клієнта визначити найкращу кредитну пропозицію.

Серед інших прогресивних рішень мережі ломбардів «Благо» можна відзначити справедливу оцінку майна. Наприклад, вартість дорогоцінних металів прив'язана до котирувань долар/гривня і долар/унція, а сама апробація здійснюється за сучасною безконтактною методикою, що виключає ризик нанесення шкоди ювелірному виробу. Асортимент майна, яке приймається в заставу, максимально широкий. Список налічує понад 200 позицій – від мобільних телефонів і ноутбуків до побутової техніки.

Окремо варто сказати про діючу в мережі «Благо» програму лояльності «Десерт», яка багато в чому відрізняється від інших подібних продуктів. По-перше, вона пропонує кращі умови оцінки майна для постійних клієнтів, прогресивний кешбек до 20% від платежу з можливістю використання його не тільки для оплати кредитів, а й для покупок в мережі «Благо».

Програма лояльності "»Десерт» допомагає компанії краще зрозуміти свого клієнта і розробити для нього корисні сервіси. Лояльність, помножена на технології, дозволяє «Благо» вибудовувати довгострокові відносини з клієнтами – існуючими та новими.

Джерело: https://delo.ua/business/vsegda-est-plan-b-imenno-pod-takim-devizom-rab-365625/