Національна мережа ломбардів « Благо» стала лідером голосування серед експертів щорічного конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху - 2013» в Україні у номінації «Ломбард». За результатами рейтингового дослідження в даній респондентських групі , ТМ «Благо» була названа кращою серед 9 учасників ринку.
Комісія експертів формується з професіоналів галузі по кожному напрямку діяльності , чия участь гарантує якісну та об'єктивну оцінку конкурсантів. Цього року учасників номінації «Ломбард» оцінювали представники ділових медіа , банківської та фінансової сфер.
Результати анкетування експертних комісій були завірені маркетинговою дослідницькою компанією InMind і пройшли ретельний аудит Київського міжнародного інституту соціології .
Олександр Северинов , Генеральний директор мережі «Благо» : «Для нас дуже почесно визнання «Фаворитів Успіху» , адже це говорить про затребуваність і якості нашого сервісу. Номінація «Ломбард» - нова для рейтингу , і саме наша компанія була удостоєна найвищого балу серед експертів. Ми докладемо всіх зусиль для підтвердження наданого довіри і в майбутньому» .
"Благо" не вперше отримує високу оцінку своїх послуг. Так , в кінці 2013 року були підведені підсумки телефонного опитування клієнтів мережі ломбардів «Благо» . Опитування показало , що індекс лояльності споживачів (NPS - англ. Net Promoter Score) складає 82 %. У найближчих планах мережі - також проведення регулярних фокус- груп за участю постійних клієнтів.