10 жовтня 2013 в мережі ломбардів « Благо» стартувала акція «Виграй або заощадь ». Скориставшись послугами ломбарду , позичальник може або отримати купон на 10% знижку при оформленні наступного кредиту , або шанс виграти 1 000 грн.
За перші тижні , в акції взяли участь клієнти з усіх регіонів присутності Благо , а частка участі в акції нових клієнтів мережі склала 96%.
Акція викликала широкий резонанс серед клієнтів , що стало однією з причин 15% -го зростання обсягу виданих кредитів , у порівнянні з аналогічним періодом попереднього місяця.
В акції може взяти участь кожен позичальник , який у період з 10 жовтня по 10 листопада оформить кредит під заставу золотих виробів на суму від 1 500 грн , терміном від 10 до 20 днів. Після оформлення кредиту позичальникові буде запропонований вибір: заощадити в майбутньому або виграти просто зараз.
Купон на знижку дає право на пільгові умови при оформленні наступного кредиту : знижку в розмірі 10 % до відсоткової ставки , діючої на момент оформлення позики.
Участь у лотереї дає шанс виграти 1000 гривень , які позичальник отримує протягом 14 днів після завершення акції.
Проміжні підсумки акції показують , що 70 % учасників вважають за краще випробувати удачу і взяти участь у лотереї , ніж отримати купон на гарантовану знижку при оформленні наступного кредиту .
Щасливими власниками 1 тис. грн. вже стали 28 позичальників з самих різних куточків країни , при цьому переважають клієнти з Донецької , Луганської та Дніпропетровської областей. Вручення грошових призів , нагадуємо , відбудеться протягом 14 робочих днів після закінчення акції за відсутності заборгованості клієнта за кредитним договором.
«Виграй або заощадь » - це акція , яку ми проводимо , щоб подарувати людям приємні емоції і відчуття , того , що участь у подібних заходах обов'язково увінчається успіхом. Будь-то грошовий еквівалент , приємна знижка або солодкий подарунок -скринька «Благо» на пам'ять. Кожен місяць ми поліпшуємо наш сервіс і дбаємо про лояльність наших клієнтів. Нам важливо , щоб людина, яка прийшла в наш ломбард , відчував себе комфортно і йшов з приємними емоціями » - прокоментував Віталій Соловйов , директор з маркетингу мережі ломбардів «Благо» .