0 800 30 30 32 Усі способи зв'язку
Звернення споживачів, повідомлення споживачів та інших осіб про належність споживача до захищеної категорії приймаються:
Гаряча лінія 0 800 30 30 32
Щодня пн-пт 8:00-21:00
сб-нд 8:00-20:00
дзвінок безкоштовний
FAQ
ua
ru

Інформуємо Вас, що у зв'язку з проведенням технічних профілактичних робіт у першій половині дня 20 серпня можливі перебої в роботі «гарячої лінії» 0 (800) 50 55 44 Служби підтримки клієнтів «Благо». 

При виникненні питань в зазначений період Ви можете звертатися безпосередньо в ломбардні відділення, за електронною адресою [email protected] або в онлайн-чат на сайті «Благо». Також на blago.ua можна оформити заявку «Замовити дзвінок», вказавши зручний для Вас час спілкування, і з Вами обов'язково зв'яжеться співробітник Онлайнові служби підтримки клієнтів «Благо». 

Дякуємо Вам за розуміння і просимо вибачення за тимчасові незручності!