0 800 30 30 32 Усі способи зв'язку
Звернення споживачів, повідомлення споживачів та інших осіб про належність споживача до захищеної категорії приймаються:
Гаряча лінія 0 800 30 30 32
Щодня пн-пт 8:00-21:00
сб-нд 8:00-20:00
дзвінок безкоштовний
FAQ
ua
ru

27 травня 2018 року графік роботи контакт-центру і відділень «Благо» буде змінено: цього дня вони закінчать роботу на годину раніше. Просимо враховувати цей факт при плануванні відвідувань представництв мережі.

Актуальну інформацію про години роботи відділення «Благо», яке вас цікавить, можна уточнити за телефоном 0 800 50 55 44 (дзвінки безкоштовні на території України).

Дистанційні оплати доступні на сайті, а також у терміналах Tyme2ClickIBoxEasyPay і ФК «Система».